[cstex] Problemy s ConTeX: plovouci prostredi

BruXy bruxy_at_ at regnet_dot_-_remove_this_.cz
Wed Apr 23 22:26:18 CEST 2008

Zdravim,

mam nasledujici potize, mozna mi nekdo poradite:

1. Mam \footnote uvnitr tabulky

\placetable[here][tab:meteo]{Sledování některých meteorologických úkazů}{
\bTABLE[split=repeat]

Bohuzel kdyz tabulka v plovoucim prostredi odplave pryc, zustanou
poznamky pod carou na miste stranky textu, kde je tabulka definovana,
ale bohuzel ne na miste, kde je vysazena. Je to neprijemne si to hlidat
rucne, protoze pravidelne cloveku neco utece...

2. Dlouha tabulka s definici

\bTABLE[split=repeat]

se lame na rozhrani stranek, ale pokud se da dovnitr plovouciho prostredi
\placetable uz se bohuzel tabulka nezlomi, ale odplave nekam na konec kapitoly.
To placetable pouzivam hlavne kvuli tomu, aby se nastavil popis a cislo, spolu
s doplnenim do seznamu tabulek, nikde jsem neodhalil jak doplnit caption bez
toho davat tabulku do \placetable (s ConTeXtem je obcas s RTFM spousta zabavy :)

Diky za pripadne rady a zkusenosti.

BruXy