[cstex] LuaTeX a fonty OpenType

arecuktk at yahoo.co.uk arecuktk at yahoo.co.uk
Fri Apr 18 15:48:38 CEST 2008

Dobrý den, chtěl jsem si vyzkoušet OpenType fonty v LuaTeXu (používám
formát založený na plainu) a zjistil jsem, že LuaTeXu neumím říci
takovou základní věc, jako je "použij OpenType font XY". Z toho, co
jsem našel na síti, nejsem moc moudrý - dělá to na mne dojem, že buď
musím použít ConTeXt, kde je to už předžvýkáno, nebo se naučit Lua.
Neporadil by mi někdo, jestli někde něco nepřehlížím - opravdu to
nejde zadat jinak než přes Lua? Děkuji a předem se omlouvám, že na
případné odpovědi budu reagovat až v pondělí. Pěkný víkend. Tomáš
Kučera