[cstex] word do latexu

Josef Feit jfeit at ics.muni.cz
Wed Apr 9 21:03:09 CEST 2008

Dobry den,

prosim o tip na recentni software pro prevod wordu do LaTeXu, free,
pokud mozno pro Linux.

Jde mi predevsim o prevod hladkeho textu, tedy aby zachovaval odstavce
a prepinani pisma (bf, it atd.). A snad jeste kovertoval vycty a snad
si i poradil s ruznymi urovnemi nadpisu (zda se totiz, ze se
spoluautori naucili pouzivat wordovskych stylu pro nadpisy).

Naopak aby se nesnazil dodrzet nejake formaty vychoziho textu,
rozlozeni stran, mezery...
Text neobsahuje zadne obrazky ani vzorce.

Konvertovany text se bude dale upravovat.

Zkousel jsem AmiPro (Fedora 8: okamzity pad pri pokusu o nacteni doc),
oowriter (vysledek vypada zhruba takto:

\subsubsection[\ \ \ Karcinomy \v{z}lu\v{c}ov\'ych cest a
\v{z}lu\v{c}n\'iku exprimuj\'i ve 3/4 p{\o}\'ipad\`u i cyto{}-keratin
20. Imunohistochemick\'a anal\'yza v\v{s}ak potvrdila p\v{r}\'itomnost
p\v{r}echodn\'ych forem mezi hepatocelul\'arn\'im a
cholangiocelul\'arn\'im karcinomem{}- hepatocholangiokarcinomy.
\ \ \ ]{\textrm{\textmd{\ \ \ }}\textrm{Karcinomy \v{z}lu\v{c}ov\'ych

tedy snazi se zachovavat mezery atd., ja bych chtel spise LaTeXovsky
text (odhledneme zatim od spatneho nacitani kodovani doc do OO,
napriklad p{\o}\'ipad\`u atd. - tomu nerozumim, mozna je spatny i
puvodni wordovsky dokument).

word2x mi nejde prelozit.

Diky,
JF