[cstex] Divne (z mojho pohladu) spravanie tokenov

Jan Janech devel at atlas.sk
Tue Apr 1 14:33:49 CEST 2008

Dobry den vospolok,

Ako takmer uplna LaTeX lama som sa pustil do trochu zlozitejsich
konstrukcii. Jedna s tychto veci je:

Mam zadefinovany prikaz

\newcommand{\todo}[1]{%
   \emph{(ToDo: #1)}%
}

Chcel by som vsak, aby mi na konci dokumentu robilo zoznam tychto todo.
To som chcel vyriesit nejako takto

\newtoks\todos

\newcommand{\todo}[1]{%
   \emph{(ToDo: #1)}%
   \ifx\havetodos\undefined%
     \todos=\expandafter{#1}%
     \def\havetodos%
   \else%
     \todos=\expandafter{%
       \the\todos\\#1%
     }%
   \fi%
}

Potom si obsah \the\todos vypisem v AtEndDocument. Vsetko funguje ak
pouzijem prikaz \todo{volaco} priamo v prostredi dokument. Ak ho vsak
vnorim este do nejakeho ineho prostredia (aj ked len center, alebo staci
aj begingroup, endgroup) tak to uz nefunguje (token nic neobsahuje). Ak
dam vypisat obsah este v tom environmente, tak tam ten obsah je. Takze
neviem. Snazil som sa hladat na googli, ale kedze neviem co mam hladat,
tak sa mi hlada tazko.

Za kazdu radu dakujem.