[cstex] vlna

Marek Nožka tlapicka at centrum.cz
Sat Oct 27 16:39:30 CEST 2007

On Thu, 25 Oct 2007 10:39:00 +0200 "Zdenek Wagner"
<zdenek.wagner at gmail.com> wrote to "Czech and Slovak TeX-related

> Muzete mi poslat minimalni soubor, ktery tu chybu zpusobuje, + log? Je
> mozne, ze nastava konflikt s nejakym balickem. Na radku 33 by chyba
> vznikat nemela.

Mě to dělá něco podobného. Chyba je ale na řádku 32 :-)

Mysle jsem, že je to balíkem \usepackage[utf8x]{inputenc}
(moc nechápu, co je to encTeX ale z toho co jsem četl, taka nějak
tuším, že se to s UTF-8 nemá rádo)
ale ten jsem vyhodil a soubor převedl to do iso8859-2. Taky to
nepomohlo.

Mám TeXLive na Debian Etch GNU/Linux. Překládám pomocí cslatex.

Minimální soubor a log jsou v přílohách.

Děkuji.

Jen ještě filozofická otázka: Co mi přináší vlna.sty oproti klasické
zkompilované vlně? Je to jen v tom, že se mi to vlnkuje samo už při
překladu a já to nemusím pouštět ručně nebo je v tom něco víc?