[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Oct 19 11:31:05 CEST 2007

Petr Mikulik wrote:
> Nevite nekdo, jak povolit anotovani v Adobe Readeru pro pdf dokumenty
> vytvorene (pdf)latexem?
>
> Na webu jsem nasel pouze to, ze komentare do pdf souboru je mozne pridavat
> ve zdarma sirene verzi Adobe Readeru, ale ten pdf fajl musi byt zpracovany
> v komercnim Acrobatu :-(

Ano, je to presne tak, jak pisete.

V PDFreferencnim manualu je zpusob odemknuti popsan vagne a neuplne. Par
lisi se pokouselo toto odemknout, ale nebyli uspesni. Otazkou na kterou
neznam odpoved je, zda, kdyby se to podarilo, bylo by to legalni. Mam
dojem, ze tyto akce podlehaji registracim u Adobe, a ze to nebude zdarma.

Vit Zyka