[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Oct 14 12:14:55 CEST 2007

Dobry den.
Pokud mám instalaci TeXLive ve WinXP, tak se v adresari
c:\tex\bin\win32\ nachazi mimo jine 115 souboru .BAT

napr. soubor texexec.bat je jednim z nich a obsahuje systemove prikazy :
@echo off
texmfstart texexec.rb %*

nebo prikazy ctxtools.bat, texutil.bat ... atd.. tyto prikazy obsahuji
volani RUBY s spousteni .rb skriptu,

dalsi, napr. mzcontext.bat (ktery nevim co vola, ale na tom nezalezi )
obsahuje :
call texexec --arg="ht-1=%2" --use=tex4ht --dvi --nobackend %5 %1
tex4ht \dirchar %1 -i/tex4ht/ht-fonts/%3 -ewin32/tex4ht.env -cmozhtf
t4ht \dirchar %1 %4 -ewin32/tex4ht.env -cvalidate

atd...

To jsem myslel temi BATCH davkami - tj. vlastne soubory prikazu volanych
z prikazove radky...

Zdravi J. Hajtmar.

BTW: Porarilo se mi dnes vyresit problem outline fontu resenych v
manualu makempy, je to dost bomba ... Momentalne tim sazim nejaky
recesisticky casopis. Az pripravim nejakou ukazku tak k tomu poslu do
konfery nejaky pokec - snad to bude zajimat i nekoho jineho ...