[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Oct 13 14:00:31 CEST 2007

Dobry den.

Diky vsem za rady a navody, obzvlaste panu Wagnerovi,  ktery mne jako
prvni  upozornil na vec, kterou jsem mel asi pred instalaci  ConTeXtu
pod TeXLive2007  vedet - tj. ze potrebuju mit nainstalovane RUBY.

> pokud ale ruby neni nainstalovane (to si vsak muzete snadno doplnit), pouziji se stare skripty v Perlu.

Prave v tom je problem - stare Perlovske skripty se nepouzily a navic ve
vsech BATCH davkach uz se asi predpoklada Ruby, protoze se vse vola
pomoci texmfstart texexec.rb.... atd...  nebo fakt nevim. Problem
uzivatelu jako jsem ja je ten, ze pouzivaji dlouhou dobu starou verzi
TeXlive, tu postupne ladi a doplnuji dalsimi vecmi. Ja sam navic obcas
pouzivam Perl, takze jsem mel krome Perlu v TeXLive nainstalovan i Perl
samostatne. Ze by kolize v cestach?
Cesty PATH i nastaveni dalsich systemovych promennych jsem kontroloval a
opravdu jsem nikde nenarazil na neco co by mohlo zpusobovat problem.

Jeste jednou diky vsem. Metodou pokusu a omylu se mi to nakonec diky
konferove podpore podarilo vse zprovoznit!!! Hned v dalsim mailu (se
samostatnym subjectem ) poslu svuj podrobny navod pro dalsi zajemce o
zprovozneni ConTeXtu pod TeXLive 2007 ve WinXP.

Zdravi Jarda Hajtmar