[cstex] Potize v PDF vystupem v posledni verzi ConTeXtu

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Mon Oct 8 10:51:59 CEST 2007

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Dobry den.
> Stahnul jsem si z Pragmy posledni verzi ConTeXtu a nainstaloval ji do
> svoji WinXP LiveTeXove distribuce (puvodne asi 2005).
> (Instalaci jsem provedl tak, ze jsem zkopiroval vsechny soubory do texmf
> adresare a pak spustil prikaz texexec --make --all)
> Vse probehlo bez mnou postrehnutelnych potizi.
>
> Kdyz jsem zkousel svoje nektere ConTeXtove dokumenty prelozit do PDF,
> tak jsem zjistil, ze se mi pokazde prida do vysledneho PDF dokumentu
> jedna stranka navic a na ni je (vypada to ze v header) vypsan jeden
> [...]

Dobry den,

mate jistotu, ze se vam nepouziva zadny ConTeXtovy soubor ze stare
distribuce? Doporucuji udelat novy strom texmf-experim, nastavit jej v
texmf.cnf tak, aby mel nejvyssi prioritu, do nej zkopirovat novy ConTeXt
a vygenerovat formaty (vas uvedeny postup povazuji za spravny).

Pokud bude vypis pretrvavat, povazoval bych to za chybu ConTeXtu. Jeste
jej muzete blize lokalizovat:
- zda neni zpusobena spatnym osetrenim stare verze pdftexu (verze z
TL2005 je jiz pomerne stara)
- zda mate instalovane Ruby (pak by slo o chybu v Perlovych skriptech
ConTeXtu, ktera jsou jiz zastarala a tudis malo testovana - soucasny
ConTeXt preferuje skripty pro Ruby).

Ma nedavna aktualizace ConTeXtu do TL 2007 byla bez problemu.

Zdravi
Vit Zyka