[cstex] Struktura rozsahlejsich projektu v ConTeXtu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Oct 31 20:44:36 CET 2007

Dobry den.
Neznate nekdo nejaky zdroj (mimo contextovou wikipedii - tam jsem uz
patral), kde by se dalo neco vice dozvedet o moznostech vytvareni
projektu, produktu, komponent a prostredi atd.(tj. \startproject
\stopproject, \startproduct \stopproduct, \startcomponent
\stopcomponent)  v ConTeXtu?
Jde mi hlavne o to, zda a jakym zpusobem je mozne regulerne a ciste
vyuzivat lokalnich \environments pro modifikovani \environments
nadrazenych dokumentu.
Nikde jsem se o tom nic nedocetl.
Abych to trochu uvedl na nejakem praktickem priklade:
Mam nejake prostredi \environment, ktere nacitam nejakemu projektu (nebo
produktu) a v nem jsou napr. nadefinovany barvy a layout atd....
Nyni bych chtel treba pro nejaky konkretni produkt (nebo komponentu)
nacist prostredi, ktere by modifikovalo barvy a layout pouze urcitych
casti projektu (napr. kazda stranka casopisu by mela jinou barvu pozadi,
jine fonty atd...)
Jde mi o to, jak to udelat pokud mozno ciste, a na kterem miste projektu
(nebo produktu ci komponenty) nacitat lokalni \environment...
Nebo je lepsi natvrdo predefinovat barvy a dalsi nastaveni primo v danem
podrizenem produktu ci komponente (treba primym \inputem abych aspon
takto oddelil format od obsahu )?? Kdyz jsem zkousel trochu
experimentovat, tak mi to bud nefungovalo jak bych si predstavoval, nebo
se mi to nezdalo byt dostatecne "ciste" reseni..

Diky za jakekoliv info ...

Zdravi Jarda Hajtmar