[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Oct 11 21:42:14 CEST 2007

Dobry den.
Zkousel jsem nainstalovat TeX Live 2007 (posledni DVD co prislo se
zpravodajem) a uz jsem to zkousel 2x a ani jednou se mi to nepodarilo
nainstalovat...
Na konci to zamrzlo (dole probiha zeleny pruh a jsou tam nejaky chybovy
hlasky ... ty jsem si bohuzel neopsal .. )
Je pravda, ze mi zustaly v path jeste stary cesty k (co byly vytvoreny
pri instalaci texlive 2005 ..), takze se to zaverem ptalo, zda to chci
prepsat ,takze jsem dal ze ano ...
Navic asi na DVD byla chyba.. hlasilo o asi u dvou souboru, ze jsou
necitelne (ale spis nepotrebne - nejaka greek cosi ...)

Mate nekdo podobne zkusenosti ??? Nechce se mi uz vracet zpet k TeXlive
2005...
Neni nekdy nejaky image na webu ??? Nebo se da nechat poslat znovu to
DVDcko???

DIky Jarda Hajtmar