[cstex] Potize v PDF vystupem v posledni verzi ConTeXtu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Oct 8 06:05:20 CEST 2007

Dobry den.
Stahnul jsem si z Pragmy posledni verzi ConTeXtu a nainstaloval ji do
svoji WinXP LiveTeXove distribuce (puvodne asi 2005).
(Instalaci jsem provedl tak, ze jsem zkopiroval vsechny soubory do texmf
adresare a pak spustil prikaz texexec --make --all)
Vse probehlo bez mnou postrehnutelnych potizi.

Kdyz jsem zkousel svoje nektere ConTeXtove dokumenty prelozit do PDF,
tak jsem zjistil, ze se mi pokazde prida do vysledneho PDF dokumentu
jedna stranka navic a na ni je (vypada to ze v header) vypsan jeden
radek, ktery obsahuje nazev casti cesty (path).

Presne se tam vypisuje text :  and Settings/Jaroslav Hajtmar/"/cont-err"
- coz je cesta do meho privatniho adresare ve slozce Documents and Settings.

Nastesti jsem si udelal zalohu texmf a vratil jsem vse zpet, takze je
vse znova OK.

Netusi nekdo z vas, prosim, v cem by mohl byt problem nebo co jsem pri
instalaci udelal spatne ???

Diky.

S pozdravem Jarda Hajtmar