[cstex] TL2007 a perl jako programovaci jazyk

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Nov 27 10:20:29 CET 2007

2007/11/27, Vit Zyka <vit.zyka at gmail.com>:
> Pekny den,

> pouzivam ActivePerl a TL bez jakychkoliv problemu. Perl z TL jsem
> neinstaloval. Nepovazuji se vsak za odbornika na instalace Perlu a
> pridavne balicky, pokud jsem kdy v Perlu potreboval, jsem instaloval dle
> instrukci v install.

TL ma dokonce pri instalaci poznat, ze v pocitaci jiz perl je a nema
jej ani nabizet. V TL2007 se to nepodarilo dotahnout do stoprocentne
spolehliveho konce, protoze ruznych windows a ruznych perlu je vice. V
dalsi verzi TL by to melo byt vyrazne lepsi. Duvodem je prave to, ze
nekteri uzivatele Windows pouzivaji aktivne nejaky perl, maji
doinstalovane nejake dalsi balicky a jsou neradi, kdyz jim to TL
rozhazi. TL pouziva perl jen pro jednoduche akce, takze by si melo
vystacit s jakoukoliv distribuci. ActivePerl bude urcite dobry.

> Vit Zyka

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/