[cstex] TL2007 a perl jako programovaci jazyk

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Nov 27 08:18:55 CET 2007

Dobry den.
Soucasti instalace TL je i PERL a RUBY (RUBYjsem si musel doinstalovat sam).

Vzhledem k tomu, ze PERL pouzivam samostatne a nezavisle na TL, zajimalo
by mne, zda ma nekdo zkusenosti s pouzivanim PERLu (nainstalovaneho pro
podporu TL) jako programovaciho jazyka. Pro jednodussi veci neni zadny
problem, ale ted jsem potreboval vyuzit modul DBI, a neprisel jsem na
to, jak by se dal do TLPerlu doinstalovat ...Mam WinXP Profess. Puvodne
jsem pouzival ActivePerl 5.8.7  - ten se instaluje do samostatneho
adresare PERL v rootu, ale pak me zlobi kolize v cestach... Takze jsem
pri instalaci TL2007 ActivePerl odinstaloval. Ted bych si nerad nejak
rozhasil instalaci TL, kdyz uz se mi podarilo vse nejak rozumne zprovoznit.
Je nejakym zpusobem mozne rozumne provozovat TLPerl (doinstalovavanim
potrebnych modulu?? momentalne mi tam uplne chybi PPM, kterym se ty veci
doinstalovavaji), pripadne provozovat soucasne napr. ActivePerl s TL
Perlem aniz by nastala nejaka kolize??? Jak nastavit pripadne cesty
resp. jak napr. docasne vypinat urcity "nepotrebny" PERL a zapnout "ten
druhy"....

Diky zdravi J. Hajtmar