[cstex] Apostrof v caption

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Sat May 26 23:47:20 CEST 2007

Dobry den,
myslim, ze to je tim, ze apostrof se chape jako "pocatecni jednoducha
uvozovka" a hleda tam jeste jeden apostrof, aby se doplnila ta "koncova
jednoducha uvozovka". Nevim presne, jak se toto chovani da vypnout, to
urcite budou vedet povolanejsi, ale
taky jsem na to narazil a dlouho nevedel, co se vubec deje. Predpokladam,
ze kdyz apostrof z textu odstranite, vsechno funguje...

Zdravim
J. Rybicka.