[cstex] Apostrof v caption

David Mudrak david.mudrak at gmail.com
Fri May 25 22:55:30 CEST 2007

Moje dobra zena mi poradila a funguje to. Trik spociva ve znaku '
namisto ' - nenechte se zmast, paklize vypadaji stejne. Prvni z nich je
napsan na ceskem rozlozeni klavesnice jako carka nad pismenem (ja ji mam
vedle backspace) nasledovana mezernikem, zatimco druhy je standardni
apostrof na anglicke klavesnici. Na mem terminalu se oba zobrazuji
rozdilne. Obycejny apostrof nefungoval a v beznem textu se prevratil
vzhuru nohama (coz je mozna typoraficka feature, nikoliv bug - nejsem
znalec ;-)

d.