[cstex] Vzestupne cislovane citace pri pouziti natbib

jirka.cech@gmail.com jirka.cech at googlemail.com
Thu May 24 21:33:20 CEST 2007

On May 24, 1:20 pm, "Miroslav Fikar" <miroslav.fi... at stuba.sk> wrote:

> \usepackage[sort&compress]{natbib}
>
> Myslim, ze je to v celku dobre vysvetlene v dokumentacii k natbib.
>
> M. Fikar

Jen poznamka,
\usepackage[sort&compress]{natbib}
jsem samosebou zkousel hned jako prvni, protoze je to lakave popsano v
dokumentaci k natbib. Bohuzel, bez rady od Zdenka o to nefunguje,
protoze reference se na konci seradi abecedne, coz je pomerne k
nicemu.

Resenim je tedy podle vseho pouzit zaroven bibliograficky styl
unsrtnat a zaroven sort&compress jako parametr natbib.