[cstex] Úprava bakalářské práce: překlad (vyřešeno) a citace, nově popisky

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Wed May 23 10:43:13 CEST 2007

Na tohle jsem si kdysi udelal nasledujici makro:

\newbox\pombox
\newcommand{\odsad}[1]{\par\setbox\pombox\hbox{#1 }%
\noindent\strut\copy\pombox\hangindent\wd\pombox\hangafter1}

Odsazujici text date do pomocneho boxu, ten vytisknete na zacatek
odstavce a ostatni radky odsadite o jeho delku. Pouziti je pak:

\odsad{Obr. 1} Dalsi text bla bla bla.

Jiri Zelinka