[cstex] Úprava bakalářské práce: překlad (vyřešeno) a citace, nově popisky

Michal Hejduk nezumi at volny.cz
Wed May 23 09:40:35 CEST 2007

Dobrý den,

Toto bylo způsobeno neuzavřením matematické oblasti ($$) v jednom z
vkládaných souborů.

Problém s citacemi zůstává. Používám natbib a styl czplainnat, který
jsem našel na internetu. Konzultantovi se moc nelíbí, ale nemám čas
studovat tvorbu stylu a vymýšlet svůj, takže jenom bych se zeptal, zda
někdo nemá do češtiny lokalizovaný styl, nejlépe podobný tomu, který je
ve Physical Review nebo jiném prestižním časopise.

Mohl by mi prosím někdo poradit, jak odsadit řádky v popisku obrázku?
Když mám dlouhý popisek, tak nastává toto:

Obr. 1 vvvvvvvvvveeeeeeeeeeelllllllllmmmmmmmmmmiiiiiiiii
ddddddddddllllllllllllooooooooouuuuuuuuhhhhhhhhhýýýýýýý
ppppppppooooooooooopppppppppppppiiiiiiiiisssssssseeeeeek,

ale já bych byl raději, aby latex dělal toto

Obr. 1 vvvvvvvvvveeeeeeeeeeelllllllllmmmmmmmmmmiiiiiiiii
       ddddddddddllllllllllllooooooooouuuuuuuuhhhhhhhhhý
       pooooooooooopppppppppppppiiiiiiiiisssssssseeeeeek.

Děkuji za každou radu.

Michal Hejduk