[cstex] Seznam zkratek: 2

Tomas Pelka tompelka at atlas.cz
Wed May 16 14:03:03 CEST 2007

Tomas Pelka wrote:

> Tak problem vyresen, musel jsem ponekud upravit nomencl.sty, sekci
> tykajici se \chapter, zmenil sem ji na \section a nastavil
> \setcounter{secnumdepth}{-1}.
>
> Dekuji za nakopnuti:)

Jeste pro doplneni uvedu, ze jsem musel nazev seznam zkratek presunout
do \section, v \chapter by to bylo lepsi, ale pak se mi zase nezobrazi
hlavicka.
Vysvtal tedy dalsi problem. Do obsahu se mi nechtene pridala polozka
Seznm zkratek. Jak bych mohl polozku z obsahu odstranit?

Dekuji.

--
S pozdravem Tomáš Pelka
e-mail: tompelka at atlas.cz