[cstex] Chyba při vysázení loga \LaTeX

Jan Kupka kupka.jan.82 at gmail.com
Fri May 11 13:00:51 CEST 2007

> Tohle urcite nesouvisi s makrem \LaTeX, ale s jinou chybou ve Vasem
> dokumentu. Bez presne chybove zpravy a bez radku, na nemz chyba
> nastala, se nic vic poradit neda.

Tady je výpis z log souboru:

(./11_uvod.tex
LaTeX Font Info:    External font `cmex10' loaded for size
(Font)              <10.95> on input line 12.

! Use of \@ doesn't match its definition.
l.12 ... pomocí typografického systému \LaTeX .

If you say, e.g., `\def\a1{...}', then you must always
put `1' after `\a', since control sequence names are
made up of letters only. The macro here has not been
followed by the required stuff, so I'm ignoring it.

Z toho výpisu vyplývá, že mi chybí nějaký znak za příkaze \LaTeX.
Jinak používám TeX Live 2007 na Linuxu.
--
Jan Kupka
ICQ: 298 682 321 - kuxpik