[cstex] fonty

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri May 11 08:27:15 CEST 2007

On Thu, 10 May 2007 kozisekp at gmail.com wrote:

> nevite nekdo jak prinutit ten LaTeX aby mi pouzil defaultne pismo Times
> 12pt??? Pouzivam TexnicCenter a vsechno funguje super, akorat mi prijde,
> ze
> pri pouziti klasickeho pisma s nastavenim
> \documentclass[12pt]{article}

Ja pouzivam toto:
\usepackage[czech]{babel}
\usepackage[IL2]{fontenc}
\usepackage{times}

> subparagraph{}sdfsdfa
> je to pismo (sdfsdfa) nejake hubene a kdyz to uzavru do zavorek takhle
> subparagraph{sdfsdfa}

pouziti makra subparagraph je:
\subparagraph{Nazev pododstavce} Text, co chci ctenari sdelit. Text, co
chci ctenari sdelit. Text, co chci ctenari sdelit. Text, co chci ctenari
sdelit.

A ten nazev se tiskne tucne (myslim ze jako \textbf). Proto se to chovalo
tak se to chovalo.

> tak je to pismo (sdfsdfa) zase nejake tluste, potreboval bych to mit tak
> neco mezi...;( Nekde jsem cetl ze jsou to mozna problemy s nejakym pismem
> T1
> nebo T3 ale moc do toho nevidim...

T1 je vektorove a pekne v PDF, T3 je v PDF skarede, ale jestli mate
nejakou neprilis starou distribuci, tak Vas to asi nemusi trapit.

R.M.