[cstex] Jak nainstalovat "moderncv.cls"?

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed May 9 21:44:10 CEST 2007

2007/5/9, Jan Kupka <kupka.jan.82 at gmail.com>:
> Dobrý den.
> Kdysi dávno jsem si vytvořil pomocí \documentclass{moderncv} životopis.
> Používal jsem tehdy MikTeX. Časem jsem přešel na Linux. Používám distribuci
> teTeX, ve které moderncv.cls není obsažena. Co musím udělat, abych si mohl
> "zivotopis.tex" vytvořený pomocí moderncv.cls přeložit za pomocí teTeXu?

Příkazem kpsewhich -show-path tex -progname latex si zjistěte, kde
teTeX hledá soubory *.cls. Momentálně nemám předsebou teTeX, ale v tom
výpisu by měla být mimo jiné cesta /usr/share/texmf-local/tex/latex//,
přičemž dvě lomítka na konci znamenají, že se prohledávají všechny
podadresáře. Vytvořte vtomto adresáři podadresář moderncv. tam vložte
moderncv.cls a případnědalší soubory, které jsou ptřeba,
obnovtesouborovou databázi příkazem mktexlsr a můžete LaTeXovat.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/