[cstex] Fwd: context a pdftex : chybi cmrm.enc

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Sun May 6 21:45:13 CEST 2007

Umisteni i nazvy enc souboru se v poslednich trech letech menily.
Nejsnadnejsim resenim je nainstalovat novy ConTeXt a nove LM fonty.

Vit Zyka

Stepan Roucka wrote:
> Dobry den,
>
> Zkousim tvorit svuj prvni dokument v contextu a pri prekladu jednoducheho
> dokumentu
>
> \setupoutput[pdftex]
> \starttext
> pokus $\sqrt{2}$
> \stoptext
>
> dostavam pri prekladu nasledujici varovani:
>
> Warning: pdfetex (file cmrm.enc): cannot open encoding file for reading
> </usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb
> Warning: pdfetex (file /usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb): chara
> cter 50 is mapped to .notdef
> [...]

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com