[cstex] \sum v text a display modu - chyba?

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri May 4 20:29:54 CEST 2007

On Fri, 4 May 2007, Petr Sojka wrote:

> On Fri, May 04, 2007 at 07:54:22PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Dobry den,

> Mozne je vsecko, ale obhajitelne je konzistentni a jednotne prepinani textoveho a
> display modu.
> --ps

Nezbyva nez duverovat, ze oponent si nebude lecit nejaky mindrak. Ono by
se mohlo stat, ze to sjednotite, a potom se studentovi vytkne, ze to je
sjednocene. Tohle je o lidech a ne o typografii.

Temi integraly myslite, ze u normalniho jednoducheho integralu jsou meze
nekdy vedle a nekdy pod? Jestli ano, tak mate neco divneho ve Vasi
instalaci TeXu, protoze by to melo byt vzdy za, dolni mez vedle spodku a
horni mez vedle vrsku integracniho znamenka (nejsou tedy presne nad
sebou).

R.M.