[cstex] Úprava bakalářské práce: překlad a citace

Michal Hejduk nezumi at volny.cz
Wed May 16 09:24:49 CEST 2007

Dobrý den,

    * při překladu pomocí pdfcslatex se mi objevuje následující hláška.
      ./bakalarka.tex:35:Paragraph ended before \math at egroup was complete.
      ./bakalarka.tex:35:Missing $ inserted.
      ./bakalarka.tex:35:Missing } inserted.

      Nikde nevidím, že by mi nějaký z uvedených znaků přebýval, nebo
      chyběl. Překlad se dokončí a výstup se zdá být správný, takže to
      není tak palčivý problém, ale vada na kráse to je.
    * Nemohu na internetu najít správný bibtexovský styl  v češtině ve
      fakultou požadovaném formátování: na MFF UK chtějí buď číslování
      podle pořadí výskytu, nebo tzv. harvardskou citaci. Je mi celkem
      jedno, co z toho. Nyní používám czechiso.bst , což se leckomu nelíbí.

Děkuji za rady

Michal Hejduk