[cstex] chyba s longtable+titlesec+dalsi

Miroslav Balda balda at cdm.it.cas.cz
Tue Mar 27 11:08:52 CEST 2007

Jakub Neubauer napsal(a):
> Dobry den, prosim o radu. Kde je problem v nasledujicim prikladu? Snazil
> jsem se ho co nejvice oklestit. Delam neco spatne? Nebo je to proste jen
> nestastna kombinace pouziti balicku? Zarazi me ta nize zminena nutnost
> uzavreni jedna casti v { }.
> Dekuji,
> Jakub Neubauer
>
> Text chyby je:
> ! Undefined control sequence.
> <everypar> ...p -\parindent \begingroup \@svsechd
>                                                   \unskip {\hspace {\@tempsk...
> l.36 \end{document}
>

> %
> [...]

Zdravim vsechny.

Zkousel jsem Vas zapis a moc mu nerozumim. Nicmene zde jsou nejake postrehy:

1. Nevim, co ma \MySection delat, ale je definovan bez argumentu,
zatimco v miste uziti ma argument Mysect(?)
2. Zapoznamkuje-li se \usepackage{titlesec}, preklad probehne bez
problemu, az na to, ze argument Mysect nevystoupi.
3. Balik titlesec sice neznam, ale pri jeho zbeznem prohlednuti, se mi
zda, ze Vas MySection by nemel vyuzivat(?)

Zdravi

M. Balda