[cstex] TexLive na windows neprekada obrazky

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Mar 27 09:37:10 CEST 2007

Tomas Pelka wrote:
> Zravim konferu,
> mam takovy drobny problem, instaloval sem kamaradovi TexLive 2007 (build
> 20070212) na Windows, ale nikdy jsem na Win LaTex neinstaloval, takze
> nevim co jsem zmrsil. Popisi situaci:
> 	1) Soubor .tex prelozim cslatexem, vse v poradku
> 	2) Prevedu .dvi na .pdf
> 	3) Obrazek ktery je v textu vlozen jako .eps se nezobrazi, jen jmeno
> obrazku, a box s prazdnym obrazkem.
>
> Obrazek vkladan nasledovne:
> 	\usepackage{graphicx}
> 	.
> 	.
> [...]
Dobry den,
myslim ze problem bude v bode  2).
Nepisete, cim to prevadite. Pokud prevadite primo
.dvi na .pdf, tak nemuzete vkladat .eps obrazky, musite je
predem prevest na .pdf.
Pokud prevedete .dvi na .ps a to pak nasledne na .pdf,
melo by to fungovat.
Druha moznost je nejaky nekorektni .eps obrazek, to se taky vyskytuje
dost casto.

S pozdravem,

Lubos Kloc