[cstex] Hyperref a diakritika

RNDr. Ladislav Ševčovič Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Tue Mar 27 10:15:41 CEST 2007

Dobry den,
prikladam subor prikazov, ktore mi funguju s formatom pdfcslatex.
> ---
\usepackage[pdftex,unicode,bookmarksnumbered,raiselinks=false]{hyperref
}
%%
\hypersetup{%
baseurl={http://www.tuke.sk/sevcovic},
pdfcreator={pdfcsLaTeX, GNU/Linux UBUNTU 6.06},
pdfkeywords={spracovanie d\'{a}t, neistoty, anal\'yza d\'at,
optimaliz\'acia, open source, QtiPlot, Kpl, PyLab, Gnumeric, Maxima,
LaTeX},
pdftitle={Vybran\'e open source prostriedky na v\'yskum, v\'yvoj
a~spracovanie d\'at},
pdfauthor={J. Bu\v{s}a, M. Kauki\v{c}, P. Mann, \v{S}. Pe\v{s}ko, L.
\v{S}ev\v{c}ovi\v{c}},
pdfsubject={FMFI UK Bratislava, Projekt ESF, U\v{c}ebn\'{y} text}
}
> ---
S pozdravom Sevcovic

--