[cstex] LaTeX a Makefile

David Nečas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Mar 26 14:22:33 CEST 2007

On Mon, Mar 26, 2007 at 02:08:34PM +0200, Zdenek Wagner wrote:

> Používáte stejný make jako autor? není make jako make a tenhle
> makefile má trochu jinou syntaxi než to, na co jsem zvyklý. Je možné,
> že Váš make tomu nerozumí, a proto použije implicitní pravidla.

Ta syntaxe je normální a používají se jen základní
kostrukce, mělo by to fungovat ve všech běžných
implementacích make.

Problém bude spíš v tom, že neexistuje některý ze souborů
zmiňovaný v $(SOURCE) a $(SOURCE2).  make se nejprve pokusí
použít explictní pravidla, ale když zjistí, že je nelze
aplikovat (scházejí předpoklady), zkusí to s implicitními.
V tom ladicím výpisu by to mělo být vidět.

Yeti

--
http://gwyddion.net/