[cstex] pdflatex a tvoreni pdf bez ukladani souboru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Mar 25 23:51:35 CEST 2007

25.3.07, Robert Marik <marik at mendelu.cz>:
> Dobry den, resim nasledujici problem:
>
> cinnosti perl skriptu mi vznikne v pracovnim adresari v tempu tex-soubor,
> ten prekladam jednou pdflatexem, nabidnu uzivateli stranky ke stazeni nebo
> k otevreni a ten pracovni adresar smazu (adresar je pokazde jiny, podle
> cisla procesu, tak to potom jenom zabira misto)
>
> Chtel bych se zeptat, jestli se to da nejak resit bez ukladani toho tex,
> pdf a docasnych souboru, jenom presmerovanim vstupu a vystupu a nastavenim
> at nevznika ani log ani aux ani nic takoveho. Myslim totiz, ze by to potom
> cele bylo rychlejsi. Mam texlive2007 a linux.

Obavam se, ze to nejde, ale kdyz uz je to jednou v php, proc se z toho
spousti perl? V php by to slo udelat take. Je pravda, ze cislo procesu
je porad stejne (proces Apache), ale zato mate k dispozici unique_id
(bud z Apache, pokud mate modul mod_unique, nebo z php). Tim si take
udelate adresar s jedinecnym jmenem, Ja jeste pamatuji na to, ze
skript muze z ruznych duvodu chcipnout, takze se nedostane az do
okamziku, kdy po sobe adresar vymaze. Mam tedy v cronu skript, ktery
se diva do mista, kde tyhle adresare vytvarim, a maze vsechny, ktere
jsou dostatecne stare, aby je uz nikdo nechtel.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/