[cstex] Otázky zelenáče - 3. díl

Byvaly byvaly at seznam.cz
Fri Mar 23 18:18:57 CET 2007

> Obecne by me ale dost zajimalo, proc pro typicky vektorove obrazky pouzivate
> bitmapovy format (obrazek 2-vrstvy). Casto se s tim setkavam a vubec
> tomu nerozumim.

Děkuji Vám za reakci. Důvodem je pro mne, jako zelenáče, co
nejsnadnější cesta (výše uvedená práce je můj první dokument v
LaTeXu), nicméně s Vámi souhlasím a proto bych se rád zeptal na
několik věcí:

- jak rozeznáte u netriviálních obrázků v běžné praxi, kdy je vhodné
je zpracovat vektorově a kdy nikoliv, prosím?
- který vektorový formát podporuje pdfcslatex, prosím?
- znáte nějaký, nejlépe freeware, nástroj pro převod bitmapové grafiky
do vektorové, prosím?

Děkuji Vám.