[cstex] Otázky zelenáče - 3. díl

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Mar 23 17:56:54 CET 2007

Byvaly wrote:
> Dobrý den,
>
> předem bych rád poděkoval všem laskavým lidem, kteří mi pomohli radou,
> tipem, návodem v minulých dílech.
>
> Dal jsem na Vaše rady a provedl konverzi z cslatex do pdfcslatex, což
> představovalo především konverzi všech obrázků v mé práci z formátu
> eps (použit Photoshop) do formátu png (pomocí aktuálního Gimpu, který
> mne mile překvapil). Mou hlavní motivací bylo mít po tisku práce v
> pozadí všech obrázků bílou barvu, nikoliv rastr, který vytváří dojem
> šedé barvy. Vše proběhlo hladce až do do doby tisku :-(

> [...]

Dobry den,

zkusil jsem vytisknout ze souboru eplan.pdf titulni stranu
a stranu 9, a to pres AR (verze 7.0.8) a pres GV
(verze gs 8.15), vse v Linuxu.

Ani v jednom pripade se mne neobjevil na pozadi obrazku
zadny rastr, pozadi je ciste bile.

Takze bych hadal na chybu nekde v pouzite verzi AR
nebo v ovladaci tiskarny.

Zkuste to tisknout z jineho pocitace, pripadne na jine tiskarne.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc