[cstex] Navazujici cislovani dvou prostredi thebibliography

Zbynek Tonar tonar at ntc.zcu.cz
Wed Mar 21 11:21:58 CET 2007

Dekuji, ale potreboval bych vice polopaticky poradit, do jake casti
dokumentu mam co napsat.

Struktura je

\documentclass[a4paper,12pt]{article}
\begin{document}

\section{Prvni oddil}

	\begin{thebibliography}{99}
	\bibitem{polozka_1}blabla
	\bibitem{polozka_n}blabla
	\end{thebibliography}

\section{Dalsi oddil}

	\begin{thebibliography}{99}
	\bibitem{polozka_n+1}blabla
	\end{thebibliography}

\end{document}

Jednotlive \section jsou vkladany do korenoveho prekladaneho soboru pres
\input, to snad ale nevadi.

Je tedy mozne rici nejak TeXu, aby si zjistil hodnotu n, ulozil ji a pak
zavolal z druheho prostredi thebibliography? Mouzete mi prosim vyznacit,
kam ve strukture dokumentu vlozit ktery z Vami navrhovanych prikazu?

Dekuji

Zbynek Tonar