[cstex] Proč se nenačte parametr?

arecuktk at yahoo.co.uk arecuktk at yahoo.co.uk
Wed Mar 21 08:30:03 CET 2007

Děkuji za ochotu, máte pravdu.
Bohužel pro mne však tato chyba vznikla nepozorností při tvorbě
"osekaného" makra pro tento dotaz, v původní verzi je \sezerznak zcela
na konci makra \textin a ta svorka opravdu zmizí. Osekaná verze ale po
odstranění této chyby funguje, takže původní chybu jsem fóru vlastně
vůbec nepředložil...
Omlouvám se a zřejmě se za pár hodin zeptám znovu.

Zdraví
Tomáš Kučera