[cstex] Plainovska makra s ConTeXtem - vyreseno

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 16 15:25:43 CET 2007

2007/3/16, Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:
> Dobry den.
>
> Mnohokrat dekuji panu Marikovi a panu Olsakovi, kterym se podarilo
> vyresit muj problem ....
>
> Presne jak psal pan Marik - ConTeXt asi opravdu predefinovava \input.
> Kdyz jsem totiz ve zminenem makru - aplikaci scancsv.tex zmenil prikaz
> \input na \normalinput (jak radil pan Marik) a zkopiroval do sveho
> zdrojaku plainovske makro \dospecials ze souboru plain.tex (jak radil
> pan Olsak), tak aplikace zacala fungovat!

> Zatim jsem narazil jen jediny problem ... pri dosazeni strankoveho zlomu
> [...]
Jestlize si ConTeXt predefinuje \input, pak to jiste ma nejaky duvod a
vnitrni makra ConTeXtu s tou zmenenou definici pocitaji. V takovem
pripade Vam nezbyde nic jineho, nez projit zdrojak ConTeXtu, najit
vsechna makra, ktera pozaduji ConTeXtovy \input, a predefinovat je
tak, aby si vystacila s puvodnim primitivem \input. Zmena definice
standardniho prikazu, aniz byste presne vedel, co delate, je obecne
nedobra a muze mit jeste horsi nasledky nez je vytisteni nekolika nul.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/