[cstex] Plainovska makra s ConTeXtem ??

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Mar 16 08:55:47 CET 2007

On Thu, 15 Mar 2007, Jano Kula wrote:

> Dobrý den!

> Není to odpověď na otázku, ale ...

Dobrý den,

obávám se, že zatím žádný z přispěvatelů neodpověděl na otázku. Odpověď by
přitom zajímala i mě.

Domnívám se, že šlo o to, aby někdo, kdo má instalovaný ConTeXt (což já
nejsem) a rozumí TeXu si například zmíněné makro vyzkoušel a popsal, kde
vězí problém. Nebo odkázal na dokument, kde jsou popsány odlišnosti mezi
ConTeXtem a plainem, ze kterých by jednoznačně vyplynulo, jak obtížné by
bylo plainovské makro pro použití v ConTeXtu předělávat. Z mého pohledu
nejde ani tak o toto konkrétní makro (o tuto konkrétní aplikaci), ale o
obecný problém "vzdálenosti" mezi ConTeXtem a plainem a možnosti adaptovat
věci, které v plainu běží, do ConTeXtu.

Je zřejmé, že odpovědi typu "použijte jiný nástroj na řešení Vašeho
konkrétního problému" mě osobně neuspokojily.

Zdravím

Petr Olšák