[cstex] Psaní knihy v ConTeXtu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 9 16:07:34 CET 2007

9.3.07, Jano Kula <jano.kula at tiscali.cz>:

> Tohle umí Adobe Acrobat 7. Celý PDF dokument umí převést do stupňů šedi.

U komerčního Acrobata jsem začal a skončil u verze 4, protože se mi
nechce utrácet peníze za funkce, které potřebuji jednou za uherský
rok. Odbarvování jsem již jednou řešil (vše, co nebylo bílé, jsem
chtěl mít černé), použil jsem kombinaci bash + awk + pdftops + ps2pdf
a těch pár skriptíků se mi vešlo do 15 řádků. Ale proč bych to dělal,
když na osvitce kliknou myší a bez příplatku to zařídí sami.

> JK

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/