[cstex] UTF-8 a pdfcsplain

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Mar 3 22:13:25 CET 2007

2007/3/3, Jakub Šťastný <knava.bestvinensis at gmail.com>:
> Kdyz to tam pridam:
> texconfig: updating formats ...
> fmtutil: format `cslatex' not available.
> fmtutil: format `csplain' not available.
> fmtutil: format `pdfcslatex' not available.
> fmtutil: format `pdfcsplain' not available.
> /usr/bin: no write permissions. Skipping...

Nechapu, proc to chce psat do /usr/bin, leda ze byste mel v /usr/bin
symlinky binarek a chtelo je to prepisovat.

> [...]
> proste nejde.
>
> Chova se to absolutne divne. Kdyz se koukam do logu, s prekvapenim sleduji,
> ze pri generovani formatu se do nej naincludovala slusna cast mych maker,
> coz proste nechapu (jsou v ~/macros/plain).
>
> z logu:
> (/usr/share/texmf-dist/tex/csplain/csfonts.tex)
> (/home/botanicus/plain.tex
> (/home/botanicus/macros/plain/colors.tex ) ...
> ... a evidentne to tam fakt haze. Tak se deje jen v pripade plainu (resp.
> csplainu, pdfcsplainu), tedy zrovna to, co chci.

To je skutecne velmi divne. Spis to vypada na dokonale pomrsenou
distribuci TeXu. Priznam se, ze jsem nikdy v Linuxu nespolehal na to,
co prislo se systemem, ale instaloval jsem si TeX Live. Vzdycky mi
vsechno chodilo.