[cstex] sirka sloupce

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Mar 16 10:30:26 CET 2007

Dobry den.

To, o cem mluvil p. Wagner, se dela takto:

\usepackage{array}

\newcolumntype{T}{>{\PBS\raggedleft }p{.2\textwidth }}

\newcommand{\PreserveBackslash}[1]{\let\temp=\\#1\let\\=\temp}
\let\PBS=\PreserveBackslash

\begin{document}

\begin{tabular}{lTr}
Text & Nějaký pokusný text, který se zarovná zprava. & Text.
\end{tabular}

\end{document}

Samozrejme tu definici specifikatoru T muzete dat primo do zahlavi okoli
tabular.
V ramci toho blocku muzete vynutit zalomeni pomoci \linebreak.

Zdravi
                  Jaromir Kuben