[cstex] Chyba v novych definicnich souborech pro cestinu a slovenstinu v babelu?

Petr Tesarik petr at tesarici.cz
Mon Jun 25 13:11:13 CEST 2007

Dobry den,

dnes mi ohledne teto chyby volal pan Jaromir Kuben. Velice me to mrzi,
ale nemohu slibit, ze budu mit cas se venovat oprave. Zkusil jsem
nicmene chybu alespon zreprodukovat... a bezuspesne. Kod, ktery poslal
p. Kuben mi vypisuje:

Slovensky. slovak
Česky. czech
Anglicky. english

A to pro vsechny permutace czech,slovak,english.

Mohl by mi nekdo, kdo tu chybu dokaze zreprodukovat, poslat alespon
soubor .log? Jeste lepe, kdybyste pridali na zacatek souboru .tex
makro \tracingall (ano, bude to obrovske, ale aspon mi to pomuze).

S pozdravem,
Petr Tesarik