[cstex] PDF(LaTeX) a circle

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Jun 22 10:43:14 CEST 2007

On Fri, 22 Jun 2007, Vit Zyka wrote:

> Myslim, ze opravdu musite oblouk slozit z bezierek.

Vyzera to tak. Uz na tom aj pracujem. Bude to trosku dlhsi podprogram,
ktory mi vyrata tych 26 bodov na plnu kruznicu a pripadne len jej cast
(co bude mozno tazsie). Takze ja nadalej budem pouzivat x,y,r,fb,fe arc
len mi to podprogram rozlozi na bezierovky.

> Existuje sice
> anotace circle, kterou se da vykreslit elipsa, ale anotace maji nectnost
> toho, ze jsou ulozeny separatne od ostanich objektu na strance.

Je ziaduce, aby som mohol pokracovat v ceste, takze separatne nie je OK.

> Dival
> jste se, jak z vasi PS funkci arc nalozi distiller/gs pri prevodu
> PS->PDF? Verim, ze ji interpretuje tez jako posloupnost bezierek.

Dival som sa uz davnejsie.
To tam nevidim, resp. neviem ako to robi, lebo z tych cisiel to neviem
vycitat. Preto som pozrel aj IPE a ten to dava tak isto do PDF ako GS
(neviem ako), ale IPE do PS dava cez curveto, takze som si to odkukal.
Pravda rovnice si musim rozviest sam (lebo to tam nie je v tom subore :))

Zdravim
Ladislav Bitto