[cstex] Cestina v zalozkach acroreadu (bookmarks)

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jun 13 10:30:27 CEST 2007

Zdenek Wagner wrote:

>Neda, chyba je u Adobe. Vysledky jsou silne zavisle na verzi Acrobatu
>a operacniho systemu a zcela neprenositelne, viz clanek Petra Olsaka o
>makru charcnv v jednom z nedavnych Zpravodaju.

Dobry den.
Nicmene pokud jsou zalozky v UNICODu, tak aspon ve Win v dostatecne
novem Acrobatu
je to v poradku (pokud nepotrebujete $, % apod. - to zlobi i v uNICODu).
A na prekodovani do UNICODu lze prave pouzit balicek Petra Olsaka - viz
zmineny
clanek. Ke stazeni je to na ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/makra/.
Zdravi
                Jaromir Kuben