[cstex] Jednopapirova reference k ViMu

Josef Feit jfeit at ics.muni.cz
Tue Jun 12 19:13:12 CEST 2007

BruXy wrote:
> Moznost ke stazeni zde:
>    http://bruxy.regnet.cz/jepare/
>
> Jeste to neni definitivni verze, takze pripominky jsou vitany.
>
> Kazdopadne bych potreboval mensi radu, pokud se podivate na texty
> v rameccich, napriklad na :cp/:cn v casti 9. uvidite jakym zpusobem
> ConTeXt vklada text v iframe, tj. spodni hrana ramecku je
> vertikalne zarovnana na ucari a ja bych chtel aby to zarovnavalo jen
> ten text a i pres intenzivni RTFM jsem na to neprisel. Nejaka rada?
>
>   BruXy

ConTeXt nepouzivam, takze nevim.

K obsahu:

Editovani -
   take lze odchod :x

  zmenit jmeno?
   :r soubor
   :r jmeno
   - neni mi jasny rozdil

Mazani: mate prohozeni radku, jeste bych pridal prohozeni pismen (xp)

Odsazovani: Ctrl-D ve vkladacim rezimu je uzitecne

K nenapsatelnym znakum bych pridal jeste :set list pro zobrazeni
tabelatoru

Vizualni rezim: pridat jeste celoradkovy Shift-V

mozna pridat - vlozeni nazev souboru: Ctrl-R% v insertmodu
a mozna i :set wrap
a taky :set nu

Hledani slova pod kurzorem: neni to naopak? * hleda dopredu

Ackoliv mene caste a slozitejsi prikazy lze zadavat pres menu.

---
Takovy tahak se mi libi, omlouvam se, ze odpovidam do konference
ackoliv se to tyka vimu, ale nepochopil jsem jak zmanipulovat Vas
e-mail abych mohl odpovedet primo :-)
JF