[cstex] Test orientace stranky v ConTeXtu...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 11 11:29:14 CEST 2007

Diky za info... presne rady tohoto typu potrebuju. Hlavne jde o to
poradne zadat otazku do Googlu ... kolikrat googluju o stosest a nejsem
schopen poradne nic najit.. Ted napr. jsem zkouzel zjistit, odkud se da
vzit informace, kterou jste posilal v jinem mailu, tykajicim se \every*

Kdyz zadam napr. \erverypar ConTeXt atd atd... tak nejake utrzkovite
info dostanu, ale uz nikde se pres \everypar nedostanu k informacim o
\everyjob, \everystarttext, \everystoptext atd... (zkratka chybi mi neco
jako VIZ. TAKE ....) zkratka neco ve stylu TBN...

Jeste jednou diky za navod - je to pro mne nesmirne cenne. Nejcasteji se
ucim prave prokousavanim se takovychto informaci, nicmene musi ty
informace nejake byt ...

Jarda Hajtmar