[cstex] Výstupní rutina v ConTeXtu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 11 09:56:06 CEST 2007

DObry den.
Diky za odpoved a navod k lepsimu reseni pomoci background......

Muj problem vidim v tom, ze ConTeXt podle mne vyzaduje uplne jiny
pristup k reseni problemu nez Plain. Tim myslim trochu jiny zpusob
uvazovani (neco jako kdyz jsem zacal programovat na internetu a
zjistoval. ze se vse projevi az po uploadnuti stranky - do te doby jsem
uvazoval v online meritkach ...)
A plainovskych navyku se urcite jen tak nezbavim... :-)  ... a jsem tomu

Kazdopadne jsem se tim experimentovanim "posunul" uplne nekam jinam...
Zacinam uz pomalu trochu uvazovat v ConTeXtovskych konstrukcich ...
Takze i to moje hledani vhodneho reseni, byt se to dalo nakonec delat
jinak a jednoduseji, bylo pro mne docela vyznamne a prinosne (zkratka
neco jako kdyz Jara Cimrman zjistil, ze foukanim tabakoveho koure do
umyvadla zlato nevznika - a tudiz mohl spouste dalsich vyzkumniku
ukazat, ze "tudy cesta nevede" :-) )

Jeste jednou mnohokrat dekuji za (pro mne velmi) inspirujici prispevek

Jarda Hajtmar