[cstex] Test orientace stranky v ConTeXtu...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 11 09:02:01 CEST 2007

Omlouvam se, ze jsem mozna trochu unahlene poslal tento dotaz do
konfery... odpoved na otazku je docela prosta :

\ifdim\paperwidth>\paperheight

funguje to jak jsem chtel ... Napadlo mne to brzy po odeslani mailu - je
videt, ze zatim asi porad neumim TeXovsky uvazovat... ale postupne se ucim..

BTW: test jinych nastaveni  napr. doublesided rezimu mne ale zatim
nenapadl :-)

Zdravi Jarda Hajtmar