[cstex] Tisk landscape s cislovanim stranek portrait...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Jun 7 13:07:05 CEST 2007

Diky za odpoved.
Priznam se, ze uz jsem zvazoval, ze to udelam tak jak jste psal - tj. ze
napozicuju cisla stranek na potrebne misto a vysazim je...
Bohuzel to budu muset asi resit jinak nez jste psal, nebot tabulky jsou
vicestrankove a otocenim tabulky se tabulka jednak nezalomi a jednak
ztratim vse co je mimo plochu stranky na niz ta tabulka je.
Napada mne jine reseni :
- zrusim  paginaci
- otocim celou stranku
- pomoci layers umistim absolutnim napozicovanim cislo stranky na
potrebne misto, pricemz toto cislo stranky budu muset taky jeste otocit
o 90 stupnu....

Doufam, ze  to tak pujde udelat. Nicmene mne napada jedina vec ktera by
mi to mohla zkomplikovat... a to je registr ve kterem ConTeXt drzi cislo
aktualni strany. Doufam, ze je to jak v plainu, protoze jsem zatim nikde
nenarazil na "systemove promenne" ConTeXtu...

Pokud byste mel jeste nejaky napad, budu rad, kdyz se ozvete...

Jarda Hajtmar