[cstex] Tisk landscape s cislovanim stranek portrait...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Jun 7 10:57:47 CEST 2007

Dobry den.

V podstate jste to pochopil spravne, jen s tim rozdilem, ze naprosta
vetsina tabulek mi bohuzel vychazi zrovna tak, ze maji zacatek na liche
strance a konec na sude, cimz dojde k tomu, ze  cislovani stranek (ktere
se mi nedari resit v rezimu landscape tak jak bych chtel - tj. stejne
jako v portrait rezimu) je takove, ze cislo stranky je na lichych
strankach u vnejsiho okraje papiru a na sudych strankach u vazby knihy...

Kdyz tak nad tim premyslim, tak by se asi dalo technicky zajistit, aby
zacatek tabulky byl na sude strane a jeji konec na liche (zatim
nastavuji zacatky kapitol na liche strany, ale neni problem to dat na
sude), cimz by se ty tabulky cetly jeste lip (tj jako pri otevrene knize
- staci ji otocit o 90 stupnu), ale bohuzel muj problem s cislovanim
stranek to nevyresi, akorat na sude strane by bylo cislo stranky u vazby
a na liche strance u vnejsiho okraje stranky.

Jeste jsem se nedostal k tomu, abych zkusil tabulku otocit (jak to radil
pan Wagner) ale obavam se, ze pri vicestrankovych tabulkach nebude toto
reseni fungovat...

BTW: jedna se o ConTeXtove tabulky typu :

\splitfloat
{\placetable{Demo tabulka}}
{\bTABLE
\bTR\bTD ... \eTD  ... \eTR