[cstex] ConTeXt: cislovani neovlivnene prikazem \part{}

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Sun Jun 3 20:03:58 CEST 2007

Dobry den vsem priznivcum *TeX*u,

mohl by mne prosim nekdo nakopnout jak mam udelat, aby se mi v ConTeXtu
cislovaly stranky v cele knize nezavisle na hierarchickem celku a ne aby
kazda \part mela vlastni cislovani? Nechci zadne <part> ---
<cislo_stranky_v_part>, ale jen <celkove_cislo_strany_v_knize>.

Dik moc, krasny den.

--
Se srdečným pozdravem Jakub Šťastný, redaktor serveru http://www.root.cz

Prosím neposílejte mi přílohy ve formátech doc, ppt, pps, wmv a podobně.
Existuje spoustu kvalitních svobodných alternativ, které se (narozdíl od
zmíněných) řídí standardy. Například ISO standard pro psaní strukturovaných,
textových dokumentů je formát odt. Děkuji.